אמנת שירות

קבוצת BLD4U גאה להציג את אמנת השירות של הקבוצה.
אמנת השירות מגדירה רמת שירות בתחומים שונים ותיאום ציפיות מול לקוחותינו ונותני השירות שלנו.
החזון שלנו הוא להעניק חווית שירות אישית, איכותית תוך ביטוי לערכים שלנו: אמינות, שקיפות, מיקוד בלקוחות ובנותני השירות, מצוינות אישית ואירגונית, אחריות ומחויבות אישית, עבודת צוות ועמידה בלוחות זמנים.

  • אנו מתחייבים כי נעניק לכל לקוח ונותן שרות, יחס אישי ואדיב המלווה בחיוך, נימוס וכבוד.
  • אנו מתחייבים לאכפתיות, הקשבה והבנה של לקוחותינו, תוך נכונות אמיתית לסייע.
  • אנו מתחייבים לנהוג ביושרה ובשקיפות מול לקוחותינו תוך שמירה על פרטיותם.
  • אנו מתחייבים לתת ייעוץ חינם ראשוני, בכל נושא הקשור בהתחדשות העירונית וכל זאת ללא התחייבות מצד הפונה.
  • אנו מתחייבים להיות ידידותיים לאנשים ולסביבה, להקשיב ללקוחות, לתת סיוע בכל מידע ופניה וליצור חוויה אחת משותפת כמשפחה אחת גדולה.
  • אנו מתחייבים לתת את כל המידע עד הפרט האחרון לגבי התהליך כי אנו רואים בלקוחות שותפי דרך המפקידים בידנו את נכסיהם היקרים וכשותפים לתהליך הם זכאים לכך.
  • אנו מתחייבים להיענות לפניות הטלפוניות של לקוחותינו בתוך יום עסקים אחד, ולהודעות בכתב – תוך 4 ימי עסקים לכל היותר (לא כולל ימי שישי, שבת וחג).
  • אנו מעמידים לרשות לקוחותינו כתובת לפניות באמצעות דוא"ל, טלפון, פקס ובאמצעות אתר האינטרנט.
  • אנו מתחייבים לפרסום מידע שיווקי אמין ומקיף שיאפשר ללקוחותינו לקבל את ההחלטות הנכונות והטובות ביותר עבורם.
  • אנו מתחייבים לשיווק ומכירות אמינים, תוך שאיפה לבירור צרכי לקוחותינו והתאמת המיטב עבורם.
  • אנו מתחייבים להעמיד לרשות לקוחותינו נציג שילווה אותם בכל תהליך הבניה, הרכישה וקבלת הנכס.
  • אנו מתחייבים ללוות את לקוחותינו באמצעות מתאם תכנון ושירות, לאורך תקופת הבניה, מרגע חתימת הסכם התמ"א או הסכם הרכישה ועד למסירת הנכס. מתאם התכנון והשירות יפעל במקצועיות, שירותיות ותוך גילוי מחויבות להבנת צרכי הלקוחות.
  • אנו מתחייבים לחבור לשותפי דרך רבים בשוק, מתוך רצון לשותפות שבבסיסה הוגנות, הליכה משותפת לאורך זמן עם שקיפות, יחס אישי וקשב לצרכים ולביקורת. אנו מחוייבים לערכים נוספים כמחויבות להצלחה מתוך אחריות ללקוחות ולשותפי הדרך, לחתירה למצוינות ולחדשנות עסקית ו"חשיבה מחוץ לקופסא".